حمله کیهان به سیدجواد هاشمی بخاطر حمایتش از گلشیفته فراهانی: مشهورید، اما بصیرت ندارید

روزنامه کیهان نوشت: کوچکترین سند، مقاله و مدرکی دال بر وجود مشکلی که مهاجرت بازیگر زن را اجتناب ناپذیر کند وجود نداشته و نیست. به عبارت دیگر، مهاجرت وی به دلایل سیاسی، امنیتی و حقوقی تحمیلی یا ناشی از آن نبوده است.

بنابراین آیا می توان بین مهاجرت آن بازیگر زن با تصمیم دولتی یا اقدام فراقانونی یک یا چند نهاد دولتی، با زور و اصرار، رابطه ای مستند تصور و برقرار کرد؟!

آیا می توان ادعا کرد که عوامل حکومتی بقا و فعالیت این بازیگر را از بین برده و او را مجبور به تبعید کردند؟!

پاسخ ها قطعا از نظر عقل و اخلاق و قانون منفی است!

حال ببینیم این بازیگر پس از مهاجرت در عرصه فرهنگ چه کرد و چگونه به شهرت فرامرزی رسید و چگونه به فعالیت سینمایی خود ادامه داد؟

آن خانم، آن به اصطلاح هنرمند، با قدم گذاشتن در عرصه ای بر خلاف اعتقادات الهی و کاملاً در راستای نجابت اباحه گری، حیثیت خود را از یک بانوی ایرانی و مسلمان به همین سادگی پایین آورد! در این زمان این بیان خواسته جدی مستعمرات صهیونیستی بوده و هست. ارائه تصویری تحریف شده و جعلی از زن ایرانی به ویژه زن مسلمان، وانمود کردن هدف هنری بانوی هنرمند در محدوده لیبرالیسم فرهنگی و ایجاد ذوق برای مخاطب ایرانی، سیاست روشن استعمارهای مذکور است. پس چرا نباید انتظار داشته باشیم که بازیگران زن در کانون توجه و حمایت و ستاره شدن باشند؟!

چندی پیش یکی از بازیگران و کارگردانان مرد سینمای ایران در گفت و گوی ویژه ای در فضای مجازی عنوان کرد که «کسی به چشمان آن زن نگاه نمی کرد و فقط به …!» او از یک سو سعی می کرد وقاحت نقش های جنسی و سیاسی بازیگر زن را پنهان کند و از سوی دیگر شاید تلویحاً به این گفته باشد که نظام سیاسی کشور مایه غم، محرومیت، محرومیت، آزار و اذیت و آزار و اذیت است. در نهایت؛ مهاجرتش را معرفی کنید؟!

در پاسخ به این بازیگر و کارگردان باید گفت:

برادر بزرگوار! هنرمند سابق نقش آفرینی در آثار مذهبی و انقلابی! اول: چرا سخت گیری، نقض حریم شخصی و جاه طلبی یک نفر را انکار می کنید و برای آن دلیل و منطق می یابید؟!

دوم: چرا یک بار عمل ناپسند را محکوم و محکوم نمی کنید؟ چرا از نظر شما و همفکران شما جنایتکار، مقصر، فقط هنرمند بودن (به فرض هنرمند بودن) نه مجرم است و نه مقصر و فقط دیگران مخصوصاً نظام سیاسی کشور هستند. مسئول هر حادثه بد و ناخوشایندی است؟

سوم: انسان در داخل کشورش از همه امکانات و برکات برخوردار بوده است. او به دلایل شخصی آزادانه تصمیم به مهاجرت گرفت و در فیلم های خالی از ارزش های مذهبی و اخلاقی ایفای نقش کرد. چه کسی ماموریت دفاع از او را به تو و امثال تو سپرد؟

چهارم: بر اساس کدام پشتوانه علمی در حوزه دین، نیت های شیطانی و معایب و زشتی های رفتار و کردار آدمی را می پوشانید و در عوض آن را امری عادی جلوه می دهید؟!

پنجم: این بازیگر زن بارها علیه انقلاب و نظام اسلامی صحبت کرده است. تهمت و توهین کرده است! آن سخنان و ادعاهای کذب، دلیلی بر نیات و نیات سیاسی پشت پرده فعالیت های سینمایی اوست. چطور متوجه واقعیت نقش واقعی بازیگر نشدی… یا گرفتی و نادیده گرفتی؟!

ششم: مشکل ما نیست که آن زن در سینمای فرنگ به آن شکل و با آن رویه مبتذل کار می کند. اما چون در چارچوب نقش‌های پست و غیراخلاقی، بیانیه‌های سیاسی صادر می‌کند، با لباس پیاده‌نظام فرهنگی برای موساد ظاهر می‌شود و از ابزار سینما علیه باورهای ملی و مذهبی ما استفاده می‌کند، دیگر نمی‌توانیم به رفتار او و حامیان داخلی‌اش احترام بگذاریم. بی خیال ظاهر شد!

نویسنده پاسخ بازیگر و کارگردان مرد را کوتاه می کند!

معشوق! این واقعیت که؛ برخی افراد مشهور، اما بدون بصیرت، دانسته و ندانسته، دانسته و ندانسته، گاه نقشی را می پذیرند و ایفا می کنند که در بستر سناریوهای مقابله نرم با نظام و جامعه دینی معنا پیدا می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *