گاف تبلیغاتی این‌بار در «شریک جرم»/ حواس پلتفرم‌ها به «فوتبال» نیست!

بعد- مصطفی قاسمیان; چند سالی است که شبکه نمایش خانگی رشد چشمگیری داشته و هر هفته محصولات متعددی را روانه خانه مخاطبان می کند.

در این آثار که با حضور بازیگران سرشناس و ستاره های گران قیمت جلب توجه می کنند، گاهی اتفاقات جالب و جدیدی می افتد که دیده نشده یا کمتر در فضای رسانه دیده می شود.

در بسته خبری-تحلیلی هفتگی «بازی با شبکه خانگی» سعی می کنیم برخی از این اتفاقات را مرور کنیم و مخاطبان سرویس فرهنگ و هنر «به گزارش میهن تجارت» را بدون افشای داستان سریال آگاه کنیم. با ما بمان.

رونمایی هفته: تبلیغات فیلمو به عنوان رادیو

پلتفرم فیلمو که با فروش تبلیغاتی در بیلبوردهای نمایش داده شده در این سریال، راه جدیدی را برای درآمدزایی از سریال «زخم خوردگان: بازگشت» امتحان کرد، این هفته در قسمت های جدید «نیسان آبی 2» و «گناه فرشته» “، پخش آگهی های بازرگانی در اینترلود. به طور رسمی به سریال در حال انتشار اضافه شد.

این سبک تبلیغات در اولین قسمت از اسکار هفته گذشته انجام شد، اما با توجه به حجم بالای تبلیغات در آن برنامه، به نظر می رسید که فقط برای این اثر در نظر گرفته شده است.

با چرخش پخش تجاری در اواسط سریال، حالا فیلمو شبیه سریال های تلویزیونی شده است. با این تفاوت که تبلیغات این پلتفرم از تبلیغات رسانه ملی برای سریال ها کوتاهتر است. با روندی که این پلتفرم در افزایش حجم تبلیغات در پیش گرفته، احتمالاً باید شاهد گسترش این ایده در سایر بسترها نیز باشیم.

موضوع هفته: بی برنامگی سکوها در جام ملت ها

با وجود اینکه با شروع مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا، مخاطبان درگیر این مسابقات شده اند، اما عجیب است که 4 سرویس اصلی VOD شامل فیلمو، نماوا، فیلم نت و تماشاخانه این روزها هیچ برنامه ای تولید نکرده اند. فیلمو و نماوا مسابقات این جام را به صورت زنده و برخی با گزارش اختصاصی پخش می کنند اما فیلم نت و تماشاخانه هم این کار را نمی کنند.

این در حالی است که سال گذشته و در جریان جام جهانی 2022 قطر که دعوت از افراد مشهور به برنامه های غیر نمایشی سخت شده بود و حتی برخی از مخاطبان تمایلی به تماشای این برنامه ها نداشتند، نماوا «مراکه» را با اجرای این برنامه ساخت. بهنام تخار.

مشخص نیست کم کاری 4 سکوی اصلی VOD در استفاده از ظرفیت جام ملت های آسیا با سیاست های رسانه ملی در پوشش اختصاصی مسابقات مرتبط است یا خیر.

گاف تبلیغاتی این بار در

رویداد هفته: پشت وعده فیلم نت در ثبات قیمت اکران آنلاین

پس از انتشار قسمت دوم گزارش «شوخی با شبکه خانگی» در «به گزارش میهن تجارت» که در آن از گرانی اکران آنلاین در فیلمو نوشتیم، روابط عمومی پلتفرم فیلم نت در گزارشی از ثبات قیمت خبر داد. نمایش آنلاین در این پلتفرم که دلیلی برای خوشحالی بود. .

در این گزارش قول داده شد: با وجود افزایش قیمت بلیت سینما در هفته اخیر، فیلم نت تا اطلاع ثانوی قیمت بلیت اکران اینترنتی خود را افزایش نخواهد داد تا تماشاگران سینما از فیلم های ایرانی لذت ببرند.

اما «تا اطلاع ثانوی» تنها یک هفته و 7 روز پس از انتشار این گزارش رسمی توسط فیلم نت، فیلم «شهرک» به صورت آنلاین از این پلتفرم اکران شد و همزمان با اکران آن، تمامی بلیت های 60 تومانی منتشر شد. هزار تومان عرضه آنلاین این پلتفرم قیمت آن را به 80 هزار تومان رساند.

گاف تبلیغاتی این بار در

گاف هفته: بیلبورد سریال رقیب در “شرکت کننده در جنایت”

با وجود اینکه پلتفرم‌ها در ماه‌های اخیر نشان داده‌اند که نسبت به محتوای بیلبوردهای تبلیغاتی حساس هستند و حتی برای آن تبلیغ می‌کنند، اما در قسمت هفتم سریال «شریک در جنایت» محصول نماوا اتفاق جالبی افتاد.

در تصویری کوتاه از این قسمت، زمانی که «میترا» در ماشین نشسته بود و یکی از شخصیت های فرعی را تعقیب می کرد، بنر سریال خانگی «هفت» محصول سکوی تئاتر روی یکی از بیلبوردهای بزرگراه دیده می شود!

این پلان که 3-4 ثانیه به طول انجامید تبدیل به تبلیغی ناخواسته برای سریالی شد که از قضا همزمان با «شریک در جنایت» منتشر می شود و از نظر داستانی شباهت هایی به این اثر دارد.

گاف تبلیغاتی این بار در

جنجال هفته: «گناه فرشته» دوباره سر و صدا کرد

قسمت چهارم «گناه فرشته» که جمعه گذشته منتشر شد، با دو عکس فتوشاپی سر و صدا به پا کرد، به جز داستان روزنامه نگار قدیمی که با گریم بهروز افخمی و نامی شبیه به ماشاالله شمس الواعظین طراحی شده بود. .

در یکی از این دو تصویر، پدر «حمید تهرانی» در کنار هوشنگ ابتهاج (ح.آ سایه) ایستاده بود که این اتفاق واکنش یلدا ابتهاج، فرزند این شاعر فقید را برانگیخت.

فرزند این شاعر نامدار در یادداشتی نسبتا تند در روزنامه سازندگی با زیر سوال بردن سریال گناه فرشته و سازندگان آن و تحریف این اقدام نوشت: آیا طراحان و طراحان این افکار شیطانی تا این حد از این سرزمین بیگانه شده اند. ؟” چه کسانی اسناد تاریخی را تحریف و تخریب می کنند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *