موسیقی؛ زبان جهانی بیان احساسات

سعید نیاکوتاری ؛ سه عنصر اجتماعی مهم و مهم ایران وجود دارد که قدمت آن به تاریخ باز می گردد ، و در تاریکی ترین روزهای قدیم ، در شر حمله مغول و تسلط تاتار ، مانند یک خورشید درخشان ، در طوفان طوفان وقایع سدر بالای ایران در اعماق آنها. این نگهداری و نتیجه تاریخ و تمدن که در سخت ترین گذرگاه های زمان و سنین مختلف از آسیب جدی مصون بوده است.

با این حال ، تاریخ ایرانی ها داستان فراز و نشیب های درخشش و نزول است و به موازات آنچه برای موسیقی ، فلسفه و تمدن ایران اتفاق افتاده است ، باید از زخم ها و خون قلب ها که خالق آن است گفت از آن فرهنگ ، هنر ، اندیشه و خرد کشته شده است ، و مغانی. این بدان معناست که Ka’bah Ka’bah و حقیقت معنا به عنوان مدرک درک ، کمال و ادب است. زندگی ، سعادت ، دوام و پایداری هر فرهنگ به دلیل تعیین اراده و پایداری فرهنگ ها و دانشمندانی است که از خرد سالها رنج می برند ، اما با الهام از نیروی خرد ، و برکه را برانگیخته است.

نتیجه چشم هایی که چراغ ها را کاهش می دهد ، چراغ های نوری شد که در نخ نسل های بعدی فروه جاودانه شدند. چگونه می توان واقعاً از تاریخ صحبت کرد ، اما عناصر تاریخی در ابهام یا بیان قرار می گیرند؟

بنابراین ، لازم است که نسل جوان با دیدگاه جدیدی از فلسفه و تمدن خود ، به عنوان یک متفکر ، متفکر و آفرینش به رسمیت بشناسد و نقش اساسی هنر را به عنوان زبانی فراتر از باز شدن کلمه و در ساخت و ساز بشناسد. تمدن فکری جدید و فردا و بهشت ​​فکری. برین به دنبال تکیه بر سرمایه ذاتی و پویایی نسل جوان بود. تجربیات هنرمندان و فیلسوفان وزنه بردار ، با دیدگاه تحلیلی از نقد و عمیق ترین دیدگاه آنها ، در هوای مه آلود پیچیدگی مجازی بوده است. حقیقت حقیقت به زنجیر و عدالت زنجیرها و معیار ، معیار خرد و تجربه برای اطمینان از گرداب هایی که نسل جوان را می گیرند ، از پیش بینی افکار خود گرفته تا خورشید پرتاب می شود.

موسیقی در هر جامعه یکی از عناصر مهم فرهنگی آن است. از آنجا که موسیقی بیانگر زبان عواطف اجتماعی مردم است ، به همان اندازه که جامعه تعدد شرایط اجتماعی و تنوع قومی را دارد ، می توان تعدد موسیقی را در آن جامعه مشاهده کرد ، و شاید در فیلسوفان اسلامی بیش از هر چیز دیگری. هنرها یکی از مهمترین عناصر مورد مطالعه بوده اند.

چه به عنوان یک گروه علمی تحت شاخه مضامین ریاضی ، همانطور که در آثار شخصیت هایی مانند فارابی یا به عنوان یک عامل آموزشی مؤثر در آثار فلسفی ابن سینا و ملا صدرا مورد مطالعه قرار گرفته است ، و متأسفانه باید تصدیق کرد. این بود که در برخی از دوره های تاریخی ، از جمله در سالهای اخیر موسیقی در حوزه حرمت مذهبی ، خارج از حلقه جوش و تحقیق بود و نتیجه آن در دوره موسیقی صفوی به شکل شکل گرفت از طایزیه و بلاغت و دعا. ادامه در دوره معاصر ، در زمینه موسیقی زیرزمینی ، از رسالت تاریخی خود دور شد.

با این حال ، شمع لرزان موسیقی در طوفان وقایع و اصحاب واقعی هنرمند در گوشه اتاق و زاویه مدرسه هنوز مینوآن روشن و روشن ، خرد روحهای آگاه و در چارچوب جامعه باز می شود بشر موسیقی در ایران با اصول ادبیات از ادبیات مرتبط است و به موازات ظهور ادبیات عرفانی ، ابعاد معنایی موسیقی بعدی یافت می شود.

فراموش نکنیم ، برخلاف سایر هنرها مانند نقاشی و معماری بافندگی و غیره ، که در ابعاد مادی پایدار بوده اند ، اما موسیقی به دلیل عدم وجود امکانات ضبط و فقط ابعاد ابزاری آن از خاطرات پاک شده است. بخشی از تمدن آوایی به نسل امروز رسیده است.

علیرغم تلاش محققان به زبان ریاضیات یا محاسبات ریاضی ، پرده ها روی دست ها ضبط شده اند ، اما نمی توان تأیید کرد که چقدر حال و هوای آهنگ ها در سازهای موسیقی و مقامات شبیه به امروز است و امروزه و امروزه امروز و امروزه شبیه به امروز است ، و این علاوه بر ترجیحات سمعی و بصری با گذشت زمان است. این تغییر کرده و بنابراین فضای مه در گذشته ترسیم شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات سردبیر:

تبلیغات متنی