ما برای اینستاگرام فیلم می‌سازیم شما چطور؟

گزارش شده است که بازیگر آمریکایی مایا هاوک از نحوه انتخاب تیم های بازیگری در پروژه های سینما شکایت دارد. وی خاطرنشان کرد که او اینستاگرام را دوست ندارد ، زیرا این پلتفرم عملاً مسئله انتخاب یک بازیگر در کارهای سینمایی را تحت الشعاع قرار می دهد و منصوب می شود و به صاحبان کار اختصاص می یابد.

به گفته دانشمندان ، به عبارت دیگر ، مایا هاوک می گوید تولید کنندگان از اینستاگرام ، بر خلاف روال معمولی ، چگونگی ارزش بازیگران یا اینکه آنها را در خط نگه می دارند و به آنها اجازه کار نمی دهند ، می گوید. به عنوان مثال ، ایده این ایده این است که چنین شخصی به دلیل داشتن یک صفحه فعال و محبوب در اینستاگرام ، شانس بهتری برای حضور در این پروژه دارد. در حالی که “دیگر” ممکن است شایسته تر بودن در این فیلم باشد ، به دلیل حضور در فضای مجازی از کار خارج است.

این رویداد ناپایدار و ناپایدار ممکن است در ایالات متحده جدید باشد ، اما در ایران بدون هیچ گونه شکایت از آن در ایران مداوم و متداول است و فیلم ها اغلب برای کاربران اینستاگرام ساخته می شوند. در این گزارش ، به بهانه شکایات به سمت راست “مایا هاوک” ، ما می خواهیم به سینمای ایران امروز نگاه کنیم و به این سؤال پاسخ دهیم که چرا بیشتر محصولات بهترین فروش ما در فصول مختلف به بهانه ویروسی بودن ساخته می شوند فضای مجازی آیا این هدف از تولید آنها نیست؟

سینما مرده است

ملکه تارانتینو مدتها قبل از مرگ قریب الوقوع هالیوود و تمام سینما اعلام کرد و گفت که تماشای فیلم دیگر در سینماها نیست زیرا نشان دادن کوتاه مدت آنها در سالن های مربوطه و سپس به کار در زمینه پخش خدمات عملاً وضعیت وضعیت رهاسازی این به خطر می افتد و مرگ سینما به عنوان یک هنر و دفعه بعد این صنعت را با خود به ارمغان می آورد.

در این شرایط ، صاحبان فیلم باید هزینه های فیلم را طراحی کنند و مخاطبان را در سالن های تاریک نگه دارند تا هزینه های صرف شده را جبران کنند. یکی از این اقدامات استفاده از شکل تکه تکه شده فیلم های موسیقی و همچنین زمینه ای از خاطرات گذشته است. به عنوان مثال ، قسمت های اول و دوم “نهنگ لنگر” ، “Hezarpa” ، “Fossil” ، “مصادره” ، “اجاق گاز” و غیره به گونه ای طراحی شده اند که بتوانند از مخاطبان خود با استفاده از توده های سیاسی و همچنین استفاده کنند. آنها را در دهه های گذشته غوطه ور کرد. در صندلی بنشینید.

این ، یعنی میلیاردرها و حتی فواید فیلم ها بدون کمک اینستاگرام نمی تواند اینقدر امکان پذیر باشد. این فیلم ها هم در ساختار بصری و هم در متن دیالوگ ها و مونولوگ ها طراحی شده اند تا بتوانند مخاطب را به تماشای آن ترغیب کنند. آل -قهه ، در این آثار ، ما بخشی از یک کولاژ از ایده های مختلف هستیم که ممکن است در نگاه اول هیچ گونه سنتز نداشته باشد ، اما مخاطبان ایرانی بدون در نظر گرفتن این موضوع ، فقط برای سرگرمی و آرامش روح و “او می شنوند” این آثار را انتخاب می کند. در حالی که او می داند هیچ خبری از خط “عمودی به ذات” و “معتبر” در این فیلم ها وجود ندارد ، و چیزی جز خنده و پرشور نیست ، هیچ چیز قرار نیست دست او را بگیرد!

می توان نتیجه گرفت که رویای و سینمای محبوب ما رابطه خود را با این رویداد از دست داده و از “افراد واقعی” پیروی کرده است و از فضای فعلی در شبکه های مجازی استفاده کرده است ، به خصوص اینستاگرام برای ادامه زندگی جو فعلی ، به ویژه در اینستاگرام بشر این روش به حدی جسورانه بوده است که جشنواره FAJR نیز از آن برای جذب مخاطبان بیشتر استفاده می کند ، بنابراین سینمای SO -CALL و آمدن به مهمانی سینمای بزرگ ایران. فیلم هایی مانند “عتیقه” ، “صدها” ، “پادشاه” و غیره به احتمال زیاد از روش مخاطبان اینستاگرام استفاده می کنند تا اینکه از داستان خود جلو بیایند تا کمی نزدیکتر و بخشی از محتوای فارسی در سکوی فوق باشند. به خودشان بدهند.

متورم سعید روستی با استفاده از اینستاگرام

سعید روستی یکی از مشهورترین فیلمسازان سینمای ایران است که کار خود را با اولین فیلم خود آغاز کرد. در زمان فیلم “برای همیشه و یک روز” ، اگرچه حضور فضای مجازی ، به ویژه “فیس بوک” ، “ویبر” و “چت ویبر” در زندگی مردم ، روند فیلم سازی در ایران به گونه ای بود که افراد پشت دوربین تکیه می کنند در مورد داستان پردازی و داستان پردازی. او تهدید نکرد.

یعنی کارگردانان و فیلمنامه نویسان ما نیازی به فیل ها را ندیدند تا مخاطبان را به سینما بیاورند و سعی کنند با بیشترین شکل انسانی صحبت کنند. سعید روستی در ابتدا همین کار را انجام داد ، اما او فکر نمی کرد که با اولین کار سینمایی خود ، جرقه ورود جدی سینمای ایران به فضای مجازی و فضا تغییرات زیادی را انجام می دهد. این فیلم اکران شد و بازیگران و بازیگران آن به سرعت در سکوی تقریباً تازه کار “اینستاگرام” مورد استفاده قرار گرفتند.

مونولوگ مشهور نوید محمد زاده چنان توسط کاربران اینستاگرام با تأکید بر عبارت “نرو سومایه” مصرف شد که شهرت آن نیز از خود فیلم بیرون آمد. از طرف دیگر ، عمل پیمان مادی در صحنه رقص کار نیز در بین مردم درگیر بود و شهرت “ابدی و یک روز” و خالق آن را به میزان باورنکردنی به ارمغان آورد. این روستا با دومین فیلم خود با عنوان “متر شیشیم” ، افزود که مخاطب هنوز از چنین تصاویر ، دیالوگ ها و مونولوگ ها استقبال می کند ، به صحنه های حجاب افزود و موفق به موفقیت در این زمینه شد. بشر

حتی در سومین کار خود ، روستای لیلا این کار را انجام داد و صحنه های فیلم را به یک خوراک خوب تبدیل کرد تا “اینستاگرام” شود. او باید از این نظر ایده ای در نظر گرفته شود ، زیرا علاوه بر داستان پردازی در رسانه سینما ، وی توانست حداکثر تمرکز کاربران فضای مجازی و آثار خود را مصادره کند و فضای دیگری را برای دیدن بیشتر ترویج کند. اما همه اینگونه نبودند ، و در رابطه با ظرفیت اینستاگرام و همه شبکه های اجتماعی برای نگاه و تمرکز توجه.

در سرویس و خیانت به شبکه اجتماعی

اینستاگرام اولین و آخرین کلمه در بیان نظرات خود در مورد سینمای ایران است. این شبکه نه تنها زیبایی شناسی خاص خود را به فاکتور انسانی می بخشد ، بلکه کاربران مشهور خود را به فضای طبیعی تجارت سینما از دنیای مجازی و خلق و خوی می رساند. البته ، در ابتدای بحث ، بهتر است این مسئله را روشن کنیم که ورود مردم به سینما ، محصولات پلتفرم و حتی آثاری که توسط سازمان صدای آمریکا پخش شده است همیشه پایدار نبوده است ، و بسیاری توانسته اند استعدادها و توانایی های آنها را در اینستاگرام مشاهده کنید. بیایید و حتی خود را به رسانه های دیگری مانند “سینما” ، “تلویزیون” و “موسیقی” تحمیل کنید و در جریان اصلی این مناطق سهم داشته باشید. باری ، دیدگاه نویسنده در این گزارش بیشتر به جنبه منفی داستان متمرکز است. به عنوان مثال ، یک فعالیت فردی توسط محمد آل -مین کریمپور در اینستاگرام به عنوان “وبلاگ نویس” ، “برنامه نویس” و “ایده آل گرا” به حدی بود که باعث شد این شخص به سمت جریان اصلی سینمای ایران باز شود.

در حقیقت ، او توانست فیلم “بازیابی” و صحنه نمایشنامه ها را در سالن های تئاتر خود به نمایش بگذارد ، و کارهایی که بیشتر فارغ التحصیلان “هنر” با سالها تمرین تمرین نمی کردند و هنوز به این امر نمی آیند واسطه اینستاگرام. “برای به دست آوردن نتیجه مطلوب. این فیلم ، البته ، در سال 2 در نمایشگاه آثار سینمایی در رده بیست و اولین بار قرار گرفت و اهداف کریمپور را برآورده نکرد ، اما نباید فراموش کنیم که این فیلم در طول اپیدمی Corona ساخته شده است ، و این به طور طبیعی بر اساس اثر فروش آن است.

Mojtaba shafiii کار خود را در رادیو آغاز کرد ، اما این رادیو نبود که محبوبیت و محبوبیت وی را در قلب مردم کاشت ، اما اینستاگرام کار رادیویی ناتمام را به پایان رساند و او را قادر به پیگیری علایق خود در سینما و سیستم عامل ها کرد. بشر برای به دست آوردن سبز لازم مطمئناً ، این وبلاگ نویس و کمدین اینستاگرام این امکان را برای او فراهم کرده است که خود را در انتخاب بازیگران فیلم خود به فیلمسازان ما تحمیل کند. شفیعی در جشنواره امسال FAJR با دو فیلم “عتیقه” و “باردار” حضور داشت و این مسئله نیست که همچنان به دنبال این روند و ایفای نقش های بیشتری خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات سردبیر:

تبلیغات متنی