بار دیگر دنیا به کام پارسا پیروزفر

«پارسا پیروزفر» این روزها در کانون توجه مخاطبان و رسانه ها قرار دارد. اکران «مست عشق» در سینماها و حضور او در این فیلم و ایفای نقش مولانا کافی بود تا او را که همیشه یکی از بازیگران و سلبریتی های محبوب به شمار می رفت دوباره در کانون توجه قرار دهد.

به گزارش عصر ایران، هم تماشای نقش مولانا و هم بازی پارسا پیروزفر در اکران، حضور او در این فیلم سینمایی را کنجکاوتر کرد. هنوز تب این حضور و نقش به پایان نرسیده است چرا که سریال جدید «در انتهای شب» به حضور او در شبکه نمایش خانگی ادامه داده و بار دیگر او را در کانون توجه مخاطبان قرار داده است.

حالا این بازیگر محبوب و خوش قیافه هم اکران سینما و هم اکران خانگی را تسخیر کرده و با حضور انبوه مخاطبان باعث رونق آنها شده است.

برخی دلیل این محبوبیت را هیکل زیبا و خوش تیپ پیروزفر می دانند اما او یکی از بهترین اجراهای خود را با تک چهره و به شکل یک معتاد در کارنامه کاری خود ثبت کرد و این نشان می دهد که داریوش مهرجویی این کار را نکرده است. فقط به مولفه زیبایی توجه کنید، اما او آن را شکست تا از توانایی پارسا پیروزفر به عنوان بازیگر استفاده کند.

بازی پارسا پیروزفر در نقش یک معتاد به نام یوسف در فیلم مامان مامان یکی از بهترین بازی های دوران حرفه ای اوست. معتادی که به خاطر عشقش به زنی از طبقه فقیر، دست به نوعی آنارشیسم و ​​شورش علیه خاستگاه طبقاتی خود زد و از خانواده ثروتمندش جدا شد!

شخصیت پارسا در این فیلم روایت نوعی «خودباختگی قهرمانانه» است که امتداد آن را در «علی سنتوری» نیز می توان جستجو کرد. همانطور که یوسف سخاوتمندانه به خانه پدری می رود و برای مهمانی خانم عفت خانم (گلوب آدینا) مرغ و ماهی از یخچال تهیه می کند، علی سنتوری هم در آن خرابه سوسیس سرخ می کند و بین معتادان دیگر تقسیم می کند.

بسیاری از منتقدان فیلم «مست عشق» معتقد بودند که انتخاب او برای نقش مولانا درست نبوده و نمی تواند عظمت شخصیت مولانا را در اجرای خود نشان دهد یا برخی معتقد بودند که او بسیار شیک و مدرن تر است. از آنچه در تصویر مولانا نشان داده شده است. قابل باور باشد و منتقدی گفت: مولانایی که او بازی کرد بسیار منفعل و تاریک است.

حسن فتحی اما در پاسخ به این انتقادات گفت که پارسا پیروزفر آگاهانه نقش مولانا را بازی کرده و تصویری که از مولانا در فیلم می بینیم مربوط به آشنایی او با شمس و ارعاب شخصیت اوست نه بزرگوار. مولانا که سالها پس از آشنایی شمس با او در ذهن داریم ظهور کرد.

با این حال این نقش یکی از خاص ترین نقش هایی است که پارسا پیروزفر در کارنامه کاری خود ثبت کرده است. در واقع او برای اولین بار بازی در نقش یک شخصیت تاریخی را تجربه کرده است.

حالا حضور او در سریال «در انتهای شب» با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده است و این بار در نقش مردی میانسال به تصویر کشیده می شود که در آستانه جدایی و فروپاشی است. زندگی زناشویی او در نقش بهنام که نقاش و هنرمند است.

جذابیت چهره میانسال او در این فیلم نیز دلیلی است که سریال با حضور او مورد توجه مخاطب قرار می گیرد. اگرچه نه تنها حضور او، فیلمنامه خوب این سریال در همان قسمت اول به نفع مخاطبان مشهود است.

این روزها عکس و چهره پارسا پیروزفر در بیلبوردهای شهری پخش شده و تا حدودی جای عکس های تبلیغاتی پژمان جمشیدی را گرفته است. از یک سو چهره او را در تصویر مولانا بر روی بیلبوردهای تبلیغاتی مست عشق و از سوی دیگر در بیلبوردهای تبلیغاتی سریال «در انتهای شب» مشاهده می کنیم. این روزها نام «پارسا پیروزفر» بیش از هر بازیگر دیگری مطرح است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *